Herregud!

Nu är det så mycket på G och så mycket jag vill göra så jag tror jag kräks snart!
 
Vi flyttar om drygt 3 veckor och jag vill att det ska vara imorgon, dels för att jag vill få flytten överstökad för det kommer bli jobbigt, inte bara fysiskt, det kommer bli jobbigt eftersom jag älskar huset.
Men jag vill även att det ska vara över så att jag kan ta upp tupperware igen. Jag vill se hur mycket pengar jag har över varje månad, om något. Jag vill att hösten ska komma så att jag kanske kan söka plugg till våren. Jag vill jag vill jag vill.....
 
Vart vill jag komma med allt detta? Jo jag vill ha förändring!
Och allt börjar med flytten.
 
Problemet är bara att jag vill ha förändringen NU! =)
 
Fast i och för sig så har vi fått en del förändring, från att ha haft fyra fungerande bilar, två renoverings/reservdels projekt, två motorcyklar och en terrängbil har vi nu bara EN bil, EN motorcykel (som fortfarande är till salu) och terrängbilen kvar! Herregud.
 
Huset står snart i kartonger som antingen ska till loppis, till stugan eller till lägenheten, allt är uppdelat.... utom småkrafset naturligtvis.
 
Suck....
 

Kommentera här: