Fredagsmys...

Det va vad jag trodde i alla fall... Min älskade son är hos sin farmor och farfar eftersom både jag och min man jobbar den här helgen... Då tänkte jag att eftersom vi båda är lediga nu ikväll att vi då skulle äta gott och sitta och mysa... Vad tror ni händer?
Vi hinner sitta framför tvn i typ en kvart innan han somnar och sen dess har han sovit, visst har jag väckt honom då och då för att han snarkar så högt men inte håller han sig vaken. Dessutom sa jag till honom att gå och lägga sig istället men nej, han vill väl va social ?! Haha

Nä nåt mys vart det inte....

Nu ser jag Big brother och sen tänkte jag gå och sova och jag längtar nåt fruktansvärt efter sovmorgonen imorn :)

Vad gäller BB vet jag inte ens varför jag ser?! Skitfolk! Puckon! I alla fall de som för tillfället tar plats...
Folk som tror att de är nåt för att de har en blogg och tar för givet att hon är kändis bara för att hon har en blogg. Idiot!
Jag blir ju bara irriterad på att se det...

Herregud!!

Kommentera här: