Idag är första dagen....

...på resten av mitt liv ;) Jag har två söta sockertroll här inatt :) vi har fått låna sonens kusin inatt och de är jättekul!! Det känns ju lite konstigt att va i huset nu när det mer eller mindre är sålt men vi kan ju som inte sluta göra vad vi brukar bara för det. Jag hade en loppis igår så jag drog in tillräckligt med pengar för att nu ha råd med en cykel :) Sweet Men det finns fortfarande alldeles för mycket grejer kvar :) men ska försöka få bort dem med :) Jag tror vi ska försöka få tag i hyresgästerna som bor i lägenheten som vi ska flytta in i och kolla när de ska flytta och om vi kan flytta in tidigare... Det hade varit nice... På fredag är det besiktning av huset och jag hoppas det går bra. Jag trodde aldrig att jag skulle se fram emot att flytta in i lägenhet så mycket som jag gör! Dessutom visar det sig att flera utav mina vänner bor på tuna... Vi kanske inte umgås mycket men jag vet att jag kommer börja umgås mer med några av dem i alla fall :)


Kommentera här: