hemlängtan

När man är ute och reser så här så är det mer eller mindre ofrånkomligt att få lite hemlängtan och det har jag fått... ska bli skönt att komma hem och vi har ju bara några dagar kvar så det ska nog bli bra...

Ikväll har vi konsert och imorn är det en grand concert med säkert 200 sångare, det ska bli kul, sen har vi en bankett på lördag efter att vi har planerat att spendera våra sista pengar =)

På söndag morgon börjar resan hemåt...

Idag har jag varit och solat en stund i parken men jag solen gassade så vansinigt att jag gick tillbaka på hotellet... ganska skönt med lite egen tid... eller ja.. det blev nästan egen tid....

Hade hoppats kunna skypa med mannen och sonen idag men.... GUD vad jag saknar dem...

Det har varit kul denna gången också precis som de andra men det har varit mer skitsnack mer gnäll och hetsigare schema så jag känner att jag är på dåligt humör... det ska bli JÄTTEskönt att komma hem och vara ledig i 5 veckor och umgås med sonen.....

Kram

Kommentera här: