Hovvaa

Jaaa vad ska man säga... nu har man sökt ett jobb till som är en lärartjänst... en heltidstjänst i sv/en i 7-9.... precis vad jag är utbildad till.... men även den i Pajala....

Fortfarande har jag inget emot Pajala, jag skulle kunna tänka mig att flytta dit men jag vill inte lämna huset... jag älskar vårat hus....

Men om det skulle underlätta för familjen så är det det vi ska göra.... Det betyder ju inte att vi inte kan hyra ut vårt hus här hemma och ta ställning senare om vi vill sälja eller flytta tillbaka....

Ja... men det är inget vi behöver ta ställning till ännu....

Idag har jag haft en Tupperwaredemonstration... Sååååå skoj.... Jag skulle kunna göra det oftare och gå ner i tid på jobbet om jag bara hade haft fler värdinnor.... men inte än... får se hur framtiden artar sig... =)

Nä men om man skulle ta och göra nån nytta innan man går och värmer sängen... =)

Kommentera här: