Otacksam

Det är hur jag känner mig... Här sitter jag i självömkan och tycker att jag är en hushållerska i mitt eget hem och att det är mer mitt hem än vårt eftersom det är jag som håller i tvätt och städning och i alla fall på senare tid diskning... Min man gör en hel del han också, visst skulle jag önska att han kunde ta mer ansvar för städning men så fort det ämnet kommer upp så blir vi osams...
Just nu är jag mest irriterad för att han säger att han ska göra saker men de händer inte, dessutom har vi en ganska akut renovering ur värmesynpunkt som verkligen behöver åtgärdas iår men jag vet inte hur man gör så jag kan inte på Örjan det, och jag är livrädd att det inte blir av iår... Igen...
Nä.... Det är egentligen bra jag har bara en massa annat skit just nu och det känns bara som om jag inte får den uppmärksamhet som jag är i desperat behov av just nu...
På lördag firar vi 5 årig bröllopsdag och jag har redan tagit för givet att han inte kommer minnas detta.... Och jag tänker INTE säga nåt för att påminna!!
Nu ska jag sova... Förhoppningsvis...

Kommentera här: