Ny start?

Kan man säga att det är ny start när man börjat om så många gånger?
Ja i vilket fall som helst har det nåt min tjocka skalle att min kropp far illa så som den behandlas just nu så nu är det avvänjning på hög nivå... Det är socker vi pratar om :)
Idag va första dagen och när jag menar avvänjning så är det godis och läsk å sånt... Jag hade socker på gröten imorse tillexempel, jag tänker ha socker till plättarna och sylt till pannkakorna om jag vill och jag tänker definitivt kämpa mig till att bara äta godis på lördagar och möjligtvis fredagskväll OM vi har fredagsmys!

Men idag har varit jobbig: huvudvärk, yrsel och trötthet.
Dessutom är det inte varmt på jobbet.

Ikväll har jag och sonen myst på och vi fick besök av svärföräldrarna som kom med en försenad födelsedagspresent :)
Jag envisas ju med att inte fira min fördelsedag nå mer men de ville ge nåt ändå... :)

Nu blir det diska och röja lite sedan plantera arslet i soffan och glo lite tv innan det är dags för sängen :)


Kommentera här: