Bilder från USA

JAG HAR JU GLÖMT!!
 
Har man varit och rest så måste man ju visa lite bilder =)
Vi firade midsommarafton på Gammelgården =) Det var längesen jag faktiskt firade Midsommar och då var det nog ändå inte så här svenskt! haha jag måste åka till USA för att verkligen uppskatta de svenska sederna =)
Här var vi i Minnehaha Park i Minneapolis och firade svenskarnas dag.
Vy från central park, NY
Hotellet vi bodde på på manhattan
Breakfast in central park
Sist men absolut inte minst, freedom tower. Dagen innan denna bild är tagen hade de satt dit sista balken på stommen om jag inte missförstod infon. Men som man ser på bilden återstår det fortfarande en hel del innan hela byggnaden är färdig.
Det var helt otroligt att se dessa byggnader, det var nästan så man fick svindel genom att titta upp mot toppen och inte tvärtom (nu var vi ju i och för sig aldrig upp i nån av byggnaderna men ändå....
 
Det var några bilder... jag kan visa några fler nån annan gång och på förfrågan =)
 
Kram och godnatt
 
 

Kommentarer:

1 Alexandra Bass:

Jätte vackra bilder, hoppas att du kommer till Florida en dag!
Kram

Svar: Det hoppas jag med... =)
Maggie

Kommentera här: