Jag bara väntar....

Min kropp har börjat säga ifrån 'SLUTA ÄTA SOCKER!'
Och jag både känner och hör det, första gången jag fick dessa symptom blev jag liggande i magsjuka i x antal dagar, förlorade 6 kg i vätska som jag aldrig fick tillbaka. Jag var så totalt tom på energi att jag nästan svimmade!
Så vad gör jag nu när jag känner att det är på väg tillbaka?
På morgnarna är jag jättenoga med vad jag äter men eftersom sonen fyller 3 idag så har det varit kalas med godispåsar där det blivit lite över... vem äter av det? jo maggie :(

Men jag har inget val! Jag måste lägga av!! Godis, läsk och framför allt choklad är värst! It has to go, as simple as that!

Så eftersom jag ändå måste göra den rokaden, varför inte slå slag i saken och skaffa det där träningskortet jag pratat om? ;)

Ser för övrigt fram emot imorgon då jag ska få undervisa min mentorklass igen. Sen är det bara 7 veckor kvar till skolavslutningen, tiden får utvisa vad som händer efter det. Förhoppningsvis blir jag kvar på tunaskolan men man vet aldrig. Jag borde få veta till veckan. :)

What happens, happens for a reason.

Kommentarer:

1 Jenny:

jobbigt med socker, vill också sluta men det är svårt att låta bli. Vissa dagar går bättre andra sämre

Kommentera här: