Intensiv helg!



Vi började i fredags med student och skolavslutningen :)
Det va kul men lite sorgligt också... Nu får jag inte träffa mina elever i 7an längre :( Men jag fick en suuuuperfin blomma ;)

Direkt efter skolavslutningen drog jag och min familj ner till Östersund där min äldsta syster skulle gifta sig... sagt och gjort! Det var jättekul och de va sååååå fina!! Å magen sen då ;) åhh... gravida kvinnor är så vackra!

Bröllopsfest efter det... man va lite lagom pigg dock men jag tyckte vi gjorde det bra :)
Vi kom ner vid 01.30 och va å käka frukost strax efter 8.00 tror jag.... Ingen aning när vi kom från bröllopsfesten men kul va det... Är alldeles för sällan hela syskonskaran träffas och alldeles för sällan sonen träffar kusinerna på min sida men de verkade trivas bra i varandras sällskap :)

Sen tog vi lite sovmorgon idag... käka frukost vid 9 nån gång... Sen fikade vi med de numera gifta ;) och träffade nästan alla syskon igen innan vi begav oss hemåt igen vid 14 tiden nånting...

Borta bra men hemma bäst :)
Det är skönt att va hemma igen... Nu har jag bara några dagar med jobb kvar sen är jag ledig hela sommaren... Sen får vi se vad som händer till hösten... ;)

Kram

Kommentera här: