Hahaha

Det är en som regelbundet är inne på min lilla blogg och kollar om jag skrivit nåt... gulledig som är så söt. =)

Ja med mig är allt bra... funderingar som far genom huvudet... det har varit mycket nu sista veckan med utvecklingssamtal och besök på skolan och tyvärr några slängar med mobbing... hur mycket man än skulle vilja tror jag inte det är nåt vi kan stoppa... minska kanske men inte ta bort helt =(

Vad gäller vikten tror jag att jag har nått botten igen.. .jag vågar inte skaffa nya batterier till vågen för att väga mig för jag är rätt säker på vad den kommer säga.... från att ha haft 20 kg till målvikten så tror jag tyvärr att jag är tillbaka på start igen och har 40 kg till mål.... det är framförallt helgerna som är min stora fiende.... i kombination med dålig självdicsiplin naturligtvis =)

Jag hade såååååå gärna velat ha gymkort hos 'grannen'.... några steg mer eller mindre till gymmet.... tror verkligen att jag skulle ta mig dit.... om så bara för att cykla i 20 min så är det ju bättre än inte alls.... fast å andra sidan så är våren i antågande och jag längtar efter att få köpa cykel... då kommer det bli mer rörelse igen... =) betydligt mer än vad som någonsin hände när vi bodde på landet.... =)

Hahaha.... big talker right.... hahaha

Nä nånting måste göras.... å till veckan MÅSTE jag städa lägenheten för på söndag, av alla dagar, så ska vi ha förfest här =)
Ska bli kul att träffa maxifolket och höra skitsnack.... =)
Va alldeles för länge sen sist. =)

Nu väntar en underbar helg med sonen och jag tror vi ska ta oss en promenad imorn... kanske ska vi åka in till stan? Det hade varit mysigt.... på söndag tror jag bestämt att vi ska åka och bada.... det hade varit härligt =)

Kram på er där ute
=)

Kommentera här: