Duktig flicka :)

Har varit jätteduktig om jag får säga det själv. Tänkt på vad jag sätter i mig, försöker skriva mag dagbok även om den inte är jättenoga än.
Igår cyklade jag säkert över 1,5 mil och tänkte inte på att stretcha och trodde att jag skulle ha sjukont idag men det onda kom redan igårkväll då jag hade så ont att det kändes som om själva skelettet höll på att vittra sönder, efter en panodil lyckades jag trots allt somna till slut. Imorse kände jag fortfarande av smärtan men inte alls i samma grad som i går. Dagen har faktiskt gått rätt smärtfritt annars.

Funderar på att försöka mig på pilates. Jag har en app där jag får läsa en massa tidningar och har bland annat hittat en tidning med jättetydliga instruktioner hur man ska börja och jag blir verkligen inspirerad. I samma app har jag hittat en tidning med massa information om hur jag ska tänka angående mat och sånt. Nog visste jag mycket innan men det är så tydliga saker och så inspirerande framför allt :)

Jag har en dröm om att fjällvandra. Jag har hittat rätt mycket resor på nätet om olika vandringar och leder. Skulle va helt underbart att åka iväg, inte bara på fjället utan även andra leder och vägar.

Nä nu blir det sova, imorn är det eget arbete på jobbet så jag har sjukmycket som jag ska försöka få gjort sen blir det stugan och valborgsfirande. På fredag ska jag storrensa eftersom jag ska stå på fyndmarknaden på lördag.

Kram

Kommentera här: