vikten

Första veckan gick super med en minskning på 2.7 kg och efter att den andra veckan började kände jag direkt att detta blir inte riktigt lika bra. Haha och jag hade rätt för jag fuskade typ 3-4 dagar på hela veckan vilket ledde till att jag gick upp 1.3 kg istället. Haha
Men nu fortsätter vi. Det är första gången på evigheter som jag känner att jag kan sätta igång igen trots en sån vecka.
I vanliga fall hade jag tyckt att "äh jag fixar inte detta ändå" men inte nu. Jag vet att jag klarar det om jag bara gör som jag vet att jag behöver annars hade jag ju inte gått ner första veckan.

Så... jag har i alla fall inte gått upp allt :)

Förra veckan avklarade jag 45 km av de 300 km jag ska klara för att få Vätternrundan godkänd i Ica Klassikern. Det känns rätt bra. Jag cyklar ca 8 km varje vardag när jag tar mig till och från skolan så det är inte så svårt att komma upp i rätt bra siffror. Den 12 juni ska jag vara klar. Det känns inte så svårt faktiskt.

Nu är det dags att jobba. Det är 9 veckor kvar av denna termin och det finns fortfarande mycket kvar att göra.

Ha en bra dag!

Kommentera här: