Egoboost?

Nä inte direkt...
Jag måste säga att på det yrkesmässiga planet så är jag bra, definitivt inte bäst för jag har myyyyycket att lära, men privat? Jag vet inte... Just nu är det då ingen som frågar mig om jag vill umgås och de få som jag frågat verkar inte ha tid eller lust. 

Jag vet att jag inte är världens roligaste person, kanske är jag rent av jobbig, jag vet inte. Men när man ser facebookinlägg och intragraminlägg där kompisar och kollegor träffas kommer de där tankarna som jag trodde jag gjort mig av med. Varför fick inte jag frågan? Vad är det med mig som gör att jag fortfarande väljs sist? Försöker jag för mycket? För lite? Eller är jag bara inte social nog? Vad är det för fel på mig?

Ja jag är en sorts eremit, jag gillar att vara själv men det betyder inte att jag inte vill vara med när det händer nåt. 
Men jag är van.
Some things never change.

Kommentera här: