Tungt nu

Ja nu börjar det va tungt. Nya direktiv hela tiden, en del bra och en del mindre bra... men framförda utan någon tanke eller hänsyn what so ever!!

Börjar bli riktigt sick and tired! Vi får se hur jag gör men de andra tjänsterna jag sökt... just nu är det j-ligt lockande....

19.5 arbetsdag kvar innan jag får gå på sommarlov. Det ska bli riktigt skönt men inget gott som inte för med sig lite bittert med sig... de 9:or som går ut nu är de första 9:or som jag fått följa ända sen 7:an.... för mig är det lite speciellt, det kommer bli skitjobbigt på skolavslutningen. Och va f-n ska jag göra till hösten utan alla dessa plågoandar 😜😂😢

De här sista veckorna är alltid jobbigast på hela läsåret så nu är det bara att kämpa vidare ända in till det sista! Eller hur?! 😜😎
Sen blir det 😴

Kommentera här: