Sportlov

Skönt med en vecka då jag får mer tid med sonen. 

Det började bra, med solsken och härligt väder överlag. Var på Luleå on Ice, jättekul! 

Idag är andra dagen på en träningsutmaning jag antagit. Än så länge går det bra, försöker samtidigt tänka på vad jag äter. Kanske kan jag under mars månad ändra några ohälsosamma vanor till några ohälsosamma.

Såg att jag hade en korkad kommentar när jag loggade in ikväll. Så idiotiskt och dumt gjort, av whoever. Skrivit ett namn, som jag har svårt att tro skulle ha skrivit det som stod. Dessutom är det skrivet ungefär samtidigt som jag fått ett mibilsvar på jobbtelefonen och det var definitivt inte personen som "skrivit" kommentaren. Nä, inte den skarpaste kniven i lådan, det kan jag säga.

Har mycket jag vill göra i veckan så vi får hoppas att allt klaffar  :)

Ha en härlig vecka allihop!

Kommentera här: